особливості ознайомлення з кімнатними рослинами дітей різновікових груп

особливості ознайомлення з кімнатними рослинами дітей різновікових груп

Учасники проекту: діти ІІ молодшої групи, вихователь групи, батьки. Соціальна значущість проекту: залучення дітей до роботи по вирощуванню разом з дорослим зелені на підвіконні в зимовий час, розвивати цілеспрямованість, спостережливість, виховання інтересу до світу рослин. Цільова група: діти дошкільного віку, педагоги дошкільних закладів, батьки. Мета проекту: розвиток у дітей потреби догляду за городніми культурами, вміння спостерігати за їх ростом. Залучення батьків у спільну дослідницьку діяльність.  Низький рівень: Дитина не знає назви рослин. Не відчуває інтересу до рослин. Уявлення про особливості будови рослин, умов його росту нестійкі. Бажання доглядати за рослинами, немає.

Програма «Ознайомлення з навколишнім» рекомендується для роботи з розумово відсталими дітьми дошкільного віку, які знаходяться в спеціальних дошкільних навчальних закладах, дитячих домах та дошкільних групах. Програма розрахована на чотирічний термін навчання ( від 3 - 4 до 7 - 8 років). Матеріал в програмі розподілений по рокам навчання та поданий за темами.

У різновіковій групі, як і в роботі з дітьми одного віку, насамперед треба прагнути забезпечити засвоєння програмного змісту кожного заняття. При розробці перспективного плану з математики вихователь виходить із необхідності суворого дотримання зв'язку між повідомленням нового матеріалу, його повторенням, закріпленням і стійним використанням дітьми здобутих знань, умінь, не забуваючи про те, що ця послідовність має зберігатися відповідно у кожній віковій підгрупі.  дітей на занятті в мало комплектному дитячому садку. Досвід роботи показав правомірність виділених автором трьох типів організації дітей на занятті в різновіковій групі: І тип — усі діти зайняті одним видом діяльності

Конспект інтегрованого заняття. у різновіковій групі. (ранній та молодший вік). Вихователь ДНЗ №13 "Гвоздичка".  МЕТА: Закріпити знання дітей про лікарські рослини Украіни (липу, малину, калину). Вчити виділяти і правильно називати характерні ознаки рослин. Розвивати зв’язне мовлення, спонукати давати відповідь на запитання.  Заняття з ознайомлення з навколишнім соціально – морального спрямування для дітей молодшого дошкільного віку. Хід заняття Діти заходять, вітаються з гостями. Вихователь: Всі сідайте рядком, Пограємося ладком. Приготуйтеся, будь ласка, Починаєм нашу казку!

Психологічні особливості спілкування дітей в різновікових групах дошкільного навчального закладу. / / Про нас | Замовити авторську роботу | Додати в обране. МЕНЮ.  ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ОБЩЕНИЯ ДЕТЕЙ В разновозрастных группах ДОШКОЛЬНОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ.

В другій мол. групі в куточку природи розміщують акваріум з рибками. Для малюків виходячи із особливостей їхнього сприймання, потрібно підібрати рибку яскравого забарвлення, яка проводить на протязі року активний спосіб життя. Це звичайний та сріблястий карась. Він має типову форму прісноводних риб, привабливий за забарвленням, достатньо рухливий.  Методики ознайомлення дітей різного віку з рослинами куточка природи. ІІ мол гр. – називати 2-3 рослини, їх частини (листок, квітка) находити однакові. Як доглядати за квітами і що це необхідно робити (бегонія, герань, бальзамін, примула, фікус, традесканція, драцена) Проводять ігри, заняття.

1. Особливості задач ознайомлення дітей різного віку з природою. 2. Загальна характеристика методів ознайомлення дошкільнят з природою. 3. Методи ознайомлення дітей з природою. а) наочні методи; б) практичні методи  Ознайомлення дітей старшої і підготовчої до школи груп з природою проходить в основному шляхом спостереження на екскурсія, прогулянках, під час ігор і праці. В цих групах велике місце відводиться бесідам, розповідям вихователя з використанням картин, кінофільмів, читання художньої літератури.  Працю і спостережливість дітей за рослинами і тваринами в кутку природи організовують протягом року. Праця в кутку природи проводиться щоденно в години, відведені для праці.

Дітей вчать виділяти особливості будови рослин, тварин і установлювати їх залежність від умов переживання. До кінця дошкільного віку у дітей повинна бути розвинута елементарна форма логічного мислення, здатність до аналізу і синтезу, уміння виділяти індивідуальні і загальні ознаки рослин і тварин, робити узагальнення.  У ІІ молодшій групі вихователь доглядає рослини сам, але обовязково у присутності дітей, привертаючи увагу до своїх дій, пропонує подивитися, як ллється вода з лійки, як вона поглинається землею. У процесі роботи вихователь пояснює дітям, що поливають і витирають рослини для того, щоб вони краще росли.

Різновікова група. Середня група. Старша група.  Ознайомлення дітей із природою у дошкільному закладі потребує постійного безпосереднього спілкування з нею, тому важливими є куточки природи. Вони обов’язкові для кожної вікової групи навіть за наявності у дошкільному закладі зимового саду чи кімнати природи. Куточок природи слід облаштовувати у світлій частині кімнати. А його об’єкти можна розмістити як традиційно — на столах чи шафах, так і нестандартно — на пеньках, металевих підставках тощо.  Радимо у старшій групі ознайомити дітей із рослинами-лікарями, зокрема алое чи каланхое. Сезонні зміни у куточку природи. Сезонні зміни у куточку природи є обов’язковими.

Організація діяльності у різновіковій групі. Тема 4. Особливості режиму різновікової групи. План. 1. Організація діяльності у різновіковій групі. 2. Послідовність впровадження режимних процесів для дітей різного віку. 3. Організація харчування та денного сну у різновіковій групі. 4. Форми і прийоми організації роботи у різновіковій групі. 5. Послідовність проведення режимних процесів. Література.

- Разом з дітьми уважно роздивіться кімнатні рослини; вчіть дітей милуватися їх красою. Утому, що деякі рослини потребують більше вологи, ніж інші, діти легко впевнюються, доглядаючи за квітами. Навчіть їх цьому, адже так добре відчувати, що завдяки твоїм старанням квітне зелений куточок.  Кімнатні рослини – цінний дидактичний матеріал. Залежно від місця походження кімнатні рослини потребують різного догляду (різного ґрунту, поливу, ступеню освітлення тощо). Цікаві кімнатні рослини тим, що кожна з них має свої терміни і періоди активної вегетації.  Ознайомлювати з характерними особливостями наступних друг за іншому пір року і тими змінами, які відбуваються у зв'язку з цим в житті і діяльності дорослих і дітей.

Всі дослідження показують значне розвиваючий потенціал різновікових груп, в яких дитина активніше, результативніше і природніше соціалізується. Створення та підтримка різновікових груп - це розуміння суті розвитку дітей дошкільного віку. 1.2 Особливості різновікових дитячих об'єднань та їх роль у розвитку дітей. різновікові оточення в дошкільному навчальному закладі збагачує соціальний досвід дитини і створює умови для його особистісного та соціального розвитку. Складні звички спілкування з великим колективом людей сприяють розвитку контактності і комунікабельності дитини, забезпечують фо

Видатні педагоги про значення та організаційні роботи з дітьми різновікових груп. Типи занять з математики в різновіковій групі, планування роботи. Діагностування дітей різних вікових груп, виявлення рівня математичного розвитку. Ігри для різних рівнів.  Курсова робота. на тему: «Особливості організації вивчення математики в різновіковій групі». Виконав: студент IV курсу.

Ознайомлення дітей середньої групи з природою восени на заняттях. Розробляючи конкретне заняття, педагог повинен звернутися до програми дитячого саду я визначити той обсяг знань, навичок пізнавальної або практичної діяльності, який повинен бути засвоєний дітьми.  У середній групі значне місце займають заняття, спрямовані на первинне ознайомлення з рослинами, тваринами, явищами неживої природи. Вони передбачають формування конкретних уявлень про об'єкти. Найбільш доцільно використовувати для цього заняття, що проводяться методом спостереження.

Ознайомлення дітей з природою — одно із головних засобів їх розвитку. В процесі його розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї. Ознайомлення дітей дошкільного віку зі світом природи є найважливішим засобом формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі.

Ознайомлення дітей зі способами виконання нової дії вимагає детального показу і докладного пояснення кожного руху , їх послідовності. Вирішальне значення при цьому має активна поведінка дитини , тобто її практична участь у виконанні даної дії. Без цього оволодіння навичкою неможливе.  1 . Дитина старшого дошкільного віку наприкінці навчального року повинна опанувати всіма уміннями, що дозволять їй відповідати вимогам Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина»» з самообслуговування , в господарсько - побутовій і ручній праці , в догляді за рослинами і тваринами.

Усі програми передбачають ознайомлення дітей з дикорослими рослинами природних і штучних рослинних угруповань (дикорослі дерева, кущі, трав'янисті рослини лісів, лук, степів; бур'яни, придорожні, пустирні рослини).  Важливою особливістю структури програм «Малятко» і «Дитина» є введення показників засвоєння змісту знань про природу по кожній віковій групі. Куток природи і ділянка дитячого садка як основна матеріальна база ознайомлення дітей з природою.  Кімнатні рослини — постійні мешканці кутка природи. Крім того, вони широко застосовуються в дитячих садках для створення зимових садів, оформлення вестибюлів, сходів тощо.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

відповіді до підручника практикум з правопису української мови ющук

як можна отримати задоволення під час сексу

опера міні на нокіа с2-01